Thursday, February 17, 2011

Answers

Hej?



Vem kom först hönan eller ägget? ;O


är du svensk?:)
are you swedish? :)

hej jag frågar lite allt möjligt typ
1) favoritartist + artistens bästa låt
2) favoritfilm
3) favoritmat
4) vart köper du de flesta av dina kläder
5) hur stor skivsamling har du

typ. lite så. puss

I didn't get lots of comments hehe...
And 2 of them were like jokes ..

Question : hej? ( hello?)
Answer : hej/hello ?


Question : Vem kom först hönan elr ägget ( Who came first the chicken or the egg) ?


Answer : The egg because the egg came from something else. Yeay.. (Ägget för det föddes från någon annan en hönan. )

Question : Är du svensk / are you swedish ?:)

Answer : Yes I am, born and raised in Sweden. And my parents are from Sweden too (Jag jag är svensk, Född här och helsvensk dessutom :)


Questions :
1) favoritartist + artistens bästa låt ( Favorite artist + The artist best Song )
2) favoritfilm ( Favorite Movie )
3) favoritmat ( Favorite Food )
4) vart köper du de flesta av dina kläder ( Where do you buy most of your clothes ? )
5) hur stor skivsamling har du ( How big record collection do you have ? )

Answer :
1. My favorite artist right now is a band. If that was okey to have as an answer and the band is The Smiths. It's really hard to choose one band or artist, but at the moment it is atleast. And the songs I guess it is There is a light that never goes out or This charming man.

(Min favorit artist just nu är ett band. Om det nu var okej att välja. Bandet som är mitt favorit band just nu är The Smiths. Det är väldigt svårt att välja ett band eller en artist, men för tillfället är det så iallafall. Låten antar jag att det är There is a light that never goes out eller This charming man)
2 My favorite movie is definitely Into The Wild. It's the best movie ever. If you haven't seen it go see it !

(Min favorit film är helt klart Into The Wild. Det är den bästa filmen någonsin. Om du inte har sett den är det ett måste !)

3 It's hard to choose i really like Italian and Greek food. Though I enjoy to eat fast food like pizza etc.

(Det är väldigt svårt att välja. Men jag gillar Italiensk och Grekisk mat ! Men jag gillar också att bara äta någon snabb mat som Pizza o.sv)

4 I buy the most of my clothes at Weekday. I think it's cheaper than lots of brands I want to buy. But they've still got good quality and nice designs. But I also like a brand called These Glory Days which they sell in Solo and Carlings for example.

( Jag köper för det mesta mina kläder på Weekday. Jag tycker att det är billigare än många andra märken som jag egentligen vill köpa ifrån. Weekday har fortfarande bra kvalité och dom är snygga designs. Men jag gillar också ett märke som heter These Glory Days som dom säljer på Solo och carlings till exempel. )

5 Hm, it's kinda big. Just because of my parents. They had lots of CDs which I have stolen hahah. I like to have CDs and such though I often don't listen to it. I've just started to collect LPs but i only have a few like 5 or something
( Hm, den är ganska stor. Men det är mest på grund av mina föräldrar. Dom har massor av CDs som jag har snott haha! Jag gillar och ha CDs och liknande som ligger, men jag brukar inte lyssna på den så ofta. Jag har precis börjat samla på LPs men jag har bara några stycken. Kanske 5 eller något sånt )
Thanks for your interest, I got a few question atleast. I hope you'll enjoy the answers



No comments:

Post a Comment